Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

Budući omišaljski FSRU brod “Golar Viking” stigao na preinaku u Singapur

Priča o plutajućem LNG terminalu u Omišlju na otoku Krku, koji ima dosta protivnika, počinje dobivati konkretnije obrise.

Postupak nabave plutajuće jedinice za prihvat, skladištenje i uplinjavanje (FSRU brod) proveden je u studenom 2018. godine. Kao ekonomski najpovoljnija ponuda ocijenjena je ponuda kompanije Golar Power Limited koji je ponudio novu konverziju postojećeg LNG tankera u FSRU brod u vrijednosti od 159,6 milijuna EUR. Riječ je o LNG tankeru koji je proizveden 2005. godine i koji plovi pod imenom “Golar Viking”.

S norveškom kompanijom tada je dogovoreno da ako ne bude investicijske odluke o gradnji terminala, da neće biti ni kupnje FSRU broda.

No, i ta je odluka donesena 31. siječnja pa ne postoje više ni zapreke u kupnji broda te je “Golar Viking” stigao u Singapur gdje će ga u brodogradilištu Keppel prenamijeniti iz LNG tankera u FSRU brod.
Keppel brodogradilište specijalizirano je upravo za takve poslove

U trenutku isporuke, a koja je planirana u razdoblju između 30. rujna i 30. listopada 2020. godine, FSRU brod će na lokaciju LNG terminala biti dopremljen iz brodogradilišta kao nova konverzija FSRU broda u skladu s najvišim tehničkim standardima i standardima zaštite okoliša i prirode, ističu iz LNG-a Hrvatska, tvrtke koja je nadležna za provedbu projekta.

Naglašavaju, kako je postupak projektiranja, nabave i izgradnje pristana s pomoćnim postrojenjima i visokotlačnim priključnim plinovodom za UPP terminal proveden u siječnju 2019. godine.
Kao ekonomski najpovoljnija ponuda ocijenjena je ponuda konzorcija Pomgrad, GP Krk i STSI  u vrijednosti od 58.442.409,03 EUR. Sukladno rokovima izgradnje, očekivani početak radova na izgradnji je krajem ožujka/početkom travnja ove godine, dok bi novi plutajući LNG terminal u Omišlju trebao početi s radom od 1. siječnja 2021 godine.

Komentari