Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

Ivić Vodopija: Maersk u Rijeci ostaje kao i do sada

 

Po dolasku rekordnog broda na Brajdicu, MSC Paloma, odlučili smo za razlog dolaska upitati čelne ljude tvrtke Maersk Croatia d.o.o., koji surađuju s MSC-om kroz “2M” alijancu. Javljanje smo iskoristili i za pitanje o budućnosti Maerska u Rijeci te o njihovim planovima.

Kako nam je  istaknuo čelni čovjek tvrtke Maersk Croatia d.o.o.  gospodin Ivić Vodopija, “MSC Paloma” je došla zbog toga jer je u tjednu kretanja iz Kine imala tzv. “blank sailing”, odnosno nije imala angažman za taj tjedan.

Ukazala se prilika te su ga poslali na servis “AE12” te je postala svojevrsnim test brodom za sjevernojadranske luke, što smo i sami pretpostavljali, uvidjevši da će “Paloma” po odlasku na Daleki istok napustiti ovaj servis.

Htjelo se vidjeti mogu li najveće sjevernojadranske luke pozitivno odgovoriti na servisiranje tako velikog broda. Nesumnjivo je da će se na temelju toga u budućnosti donositi odluke o tome koji će brodovi dolaziti u Rijeku, a ako su luke “položile” ispit, tada se vjerojatno na slične brodove neće dugo čekati.

Na naš upit kakva je budućnost Maerska u Rijeci, naš sugovornik odgovorio je kako Maersk ostaje prisutan u Rijeci kao i do sada te neće doći do mijenjanja rasporeda, a o veličini brodova će se još razmatrati, što nam daje nadu da ćemo uskoro u Rijeci gledati i najveće svjetske kontejnerske brodove.

 

Foto: Alan Gambeta