Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

JADROLINIJA RAZVIJA MOGUĆNOST ONLINE PROMJENE DATUMA PUTOVANJA

Foto: Vedran Morin

JESTE LI SE KADA NAŠLI U SITUACIJI DA ZBOG NEKOG ODREĐENOG RAZLOGA NE MOŽETE KORISTITI USLUGE KATAMARANA I ZATRAŽILI STE POVRAT NOVCA ZA KUPLJENU KARTU?

Ili je u najavi jak vjetar i želite pravovremeno reagirati te prebaciti datum putovanja i rezervaciju za sljedeći dan elektronskim putem?

Kako ekskluzivno doznajemo, Jadrolinija već radi na tome da se umjesto odlaska na šaltere to omogući elektronskim putem. Do sada je bilo moguće kupiti kartu online, a u slučaju otkazivanja putovanja korisnik za istu može dobiti povrat novca umanjen za određeni postotak, ovisno o vremenu otkazivanja, ako to zatraži u poslovnici Jadrolinije ili elektronskom poštom. 

“Otkaz putovanja obavezno se prijavljuje Jadroliniji 6 sati prije predviđenog polaska i u tom slučaju putnik ima pravo na povrat prevoznine uz odbitak 10% odiznosa. Ukoliko putnik ne otkaže putovanje u gore navedenom roku nema pravo na povrat prevoznine.”

“Ukoliko datum putovanja na kupljenoj karti nije istekao, na šalterima Jadrolinije putnik svoju kartu može zamijeniti za kartu s drugim željenim datumom putovanja uz nadoplatu iznosa definiranog odbitka. Ako putnik nije u mogućnosti doći do šalterskog prodajnog mjesta, karta se može stornirati uz povrat sredstava putem ureda reklamacija, odnosno mailom na adresu e-pošte passdept_h@jadrolinija.hr”, objašnjavaju iz Jadrolinijog ureda u Rijeci.

Na naš upit kada bi se mogle očekivati digitalne promjene u poslovanju Jadrolinije nismo dobili konkretan datum, ali svakako je ta odluka osvježenje i nešto što će uvelike razveseliti korisnike usluga.

“Naknadne reklamacije primaju se najkasnije 15 dana nakon putovanja isključivo u pisanom obliku, te Brodar može vratiti prevozninu uz odbitak od 10% samo u slučajevima koje bude smatrao opravdanim.”

“Jadrolinija prati potrebe svojih putnika te se trudi svoj prodajni sustav i poslovanje razvijati i nadograđivati u skladu s time. Proces digitalizacije koji se trenutno odvija u društvu osigurat će tehnološku platformu koja će moći podržati i uslugu koju spominjete (online zamjena datuma putovanja preko korisničkog računa). Obzirom na složenost prodajnih pravila, vrste linija i kapaciteta koji se prodaju (rezervacija sjedala u katamaranima, rezervacija mjesta u garaži, linije bez rezervacije) i trenutnu situaciju, u ovom trenutku točan datum nismo u mogućnosti iznijeti”, potvrdili su iz Jadrolinije Rijeka, dodavši da je usluga online zamjene datuma putovanja u fazi projektiranja i njenom početku primjene, nadaju se, u što skorije vrijeme.

Do tada iz Jadrolinije mole korisnike za razumijevanje i korištenje jedne od trenutno ponuđenih varijanti zamjene karata.

Glas otoka