Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

Kapetan Jakov Karmelić: Rijeka ne gubi trajno CMA CGM direktni servis s Dalekog istoka

14639813_1692029031109385_3329353555796577258_n

Rijeka od prosinca gubi direktnu vezu s Dalekim istokom preko Ocean 3 alijance stoga smo direktnim putem odlučili potražiti odgovore.
Kraći intervju za naš portal dao je kapetan Jakov Karmelić, čelni čovjek tvrtke CMA CGM Croatia koji je izdvojio par minuta vremena te nas ljubazno uputio u planove svoje kompanije.
Istina je, što smo i znali, da Rijeka od prosinca gubi direktnu povezanost s Dalekim istokom od strane CMA CGM i Co, a razlog leži u činjenici što imaju namjeru optimizirati ionako velike troškove. Sve kontejnerske kompanije imaju dva neuspješna kvartala poslovanja iza sebe u ovoj godini, i žele smanjiti te gubitke. Zbog toga će CMA CGM povezati Jadran i Crno more s Dalekim istokom, pri čemu brodovi više neće ticati Rijeku i Veneciju, a dolazit će u Koper i Trst.
Ono što nas je razveselilo je činjenica da je ta mjera privremena i postojat će tijekom zime, a za proljeće kapetan Karmelić najavio nam je potpuno novi kontejnerski servis i nove brodove u Rijeci, kapaciteta u početku 8500 TEU (oko 330 m), ali nije isključena ni mogućnost većih kasnije. Servis bi trebali održavati CMA CGM, COSCO, UASC, Evergreen i OOCL.
Do tada nam se valja strpjeti. Rijeka ovime nije izbačena kao tržište, jer će CMA CGM iz hub luka na Malti i Damletti slati svoje feeder brodove i nama.

Foto: Davor Bogičević