Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

MSC se pridružuje CMA CGM-u i Hapag-Lloydu u odbacivanju Sjeverne pomorske rute

MSC Cargo

Mediterranean Shipping Company (MSC) još je jedna od brodarskih kompanija koja je objavila da neće koristiti Arktik kao novu prečicu između sjeverne Europe i Azije.

Ovim potezom MSC se pridružuje njemačkim i francuskim kolegama Hapag-Lloydu i CMA CGM-u u odluci da ne koriste prednost Sjeverne pomorske rute koja postaje sve plovnija.

Švicarska brodarska tvrtka navela je da će se umjesto toga usredotočiti na poboljšanje performansi okoliša na postojećim globalnim trgovačkim rutama.

Dok je Sjeverna pomorska ruta, koja u potpunosti leži u arktičkim vodama, testirana od drugih brodara koji žele iskoristiti topljenje leda od globalnog zagrijavanja, MSC je rekao da nije voljan riskirati da ošteti zrak i ugrozi biološku raznolikost netaknutih morskih staništa na Arktiku.

Tvrtka je dodala kako je uvjerena da se 21 milijun kontejnera, koliko svake godine prevozi za svoje kupce, može prevoziti svijetom bez prolaska kroz ovaj arktički koridor.

“Kao odgovorna tvrtka s dugogodišnjom pomorskom baštinom i strašću prema moru, MSC smatra da je nestanak arktičkog leda duboko uznemirujući”, rekao je Diego Aponte, predsjednik i izvršni direktor MSC Grupe.

MSC je izjavio da je izbjegavanje Sjeverne pomorske rute komplementarno širokom strateškom pristupu održivosti tvrtke. Nedavno je dovršio program za obnovu više od 250 brodova u postojećoj floti najnovijim zelenim tehnologijama, smanjujući oko 2 milijuna tona emisija CO2 svake godine.

Nadalje, najnoviji dodaci novogradnji u floti poput najvećeg kontejnerskog broda na svijetu „MSC Gülsün“ uveli su novu klasu održivog prijevoza kontejnera, s najmanjim utjecajem ugljika po dizajnu, sa 7,49 grama emisije CO2 kako bi prevezli tonu tereta jednu nautičku milju. (Pomorac)