Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

Nove dizalice na kontejnerskom terminalu u Kopru

Transportom druge super post-panamax dizalice iz Viktor Lenca u Koper, završen je proces modernizacije kontejnerskog terminala u Kopru u tom segmentu, koji spreman čeka nove poslovne izazove.

Poznata je činjenica da brodari grade sve veće brodove kako bi što više zaradili u kraćem vremenu, a luke i terminali morat će se jednostavno prilagoditi tom trendu ili će ispasti iz utrke. Luka Koper nabavom dvaju kontejnerskih mostova napravila je značajan iskorak u privlačenju najvećih svjetskih kontejneraša.

Zamijenili su stare i dotrajale panamax dizalice novima, a novima će moći prekrcavati brodove kapaciteta do 20.000 TEU. Prošle godine nabavili su RTG i RMG dizalice, koje rade na skladišnom i željezničkom dijelu terminala. Novom opremom će se značajno povećati produktivnost rada na terminalu.

Međutim, ni tu ulaganja ne staju. Nabavit će se još jedna RMG dizalica i urediti prostor za prazne kontejnere koji će se moći servisirati na jednom mjestu.
Izgradit će se i trafostanica te prostor za držanje frigo kontejnera. Najznačajnija investicija je produljenje operativne obale sa 600 na 700 metara, što će omogućiti istovremeno pristajanje dvaju brodova matica.

Foto: Luka Koper