Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

Novosti u Ocean Alliance: U Rijeku će stići APL Gwangjang, kapacitetom najveći brod ovog saveza do sada na Brajdici

Marine Traffic

Ocean Alliance jedan je od tri velika svjetska saveza pomorskih kontejnerskih prijevoznika. 2M je drugi, a The Alliance treći. Prva dva dolaze u Rijeku direktnim ticanjima brodova matica na tjednoj bazi.

I dok je 2M savez u svibnju prošle godine u Rijeku počeo dolaziti brodovima kapaciteta 15.200 TEU, Ocean Alliance nekih bitnih promjena nije imao, zadržavši kapacitet brodova na oko 6.000 TEU te dužinu 280-300 metara.

U svibnju ove godine iz rotacije luka servisa AEM6 izbačena je Venecija, čime se omogućilo povećanje kapaciteta. Trenutno, još uvijek su u rotaciji brodovi dužine 280-300 metara, ali u najavu je ušao i jedan većih dimenzija.

Kontejnerski brod “APL Gwangjang” uvodi se u rotaciju servisa početkom lipnja s polaskom iz Shanghaia, a prema najavi u Rijeku treba stići 8. srpnja, kada će sa svojih 349 metara dužine i kapacitetom od 10.106 TEU postati najveći brod ovog saveza koji je do sada stizao u Rijeku. Time će s “trona” skinuti brod “CMA CGM Rigoletto” (349 metara, 9.400 TEU) koji je u Rijeci bio samo jednom, i to 11. srpnja 2018.
“APL Gwangjang” izgrađen je 2011. godine u HHI brodogradilištu u Južnoj Koreji, a plovi pod zastavom Singapura.

Osim njega, u najavi Ocean Alliance nema za sada sličnih brodova, a isti brod Rijeci se vraća ponovno u rujnu.

Iako će biti najveći kapacitetom do sada od ovog saveza, neće biti najveći ni kapacitetom ni dužinom ikada na Brajdici, jer su to još uvijek brodovi 2M saveza, kapacitetom aktualna H-klasa Maerska i MSC brodovi od 15.200 TEU te dužinom također Marskovi (G-klasa) i MSC-ovi kontejneraši koji su u Rijeku dolazili u razdoblju 2015. do 2016. godine, a čija je dužina bila 367 metara.

Po završetku radova na produbljenju mora uz stari dio terminala na Brajdici, stvorit će se uvjeti za dodatno povećanje kapaciteta i dužine brodova.