Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

Početkom 2021. godine stižu dvije Maerskove matice u dva dana

Vjerujemo kako je poznato većini koja prati naš portal da Rijeku tiču kontejnerski brodovi matice dva od tri velika saveza, a to su 2M, u kojem su Maersk i MSC te Ocean Alliance kojem su COSCO, OOCL, CMA CGM i Evergreen.

Maersk u Rijeku dolazi jednom tjedno brodovima od 15.200 TEU te dužine koja je u Maerskovih matica 353 metra (H-klasa), dok je kod MSC-a to 366 metara, ali nešto manji kapacitet (oko 15.000 TEU).
Ocean Alliance također većinom u Rijeku dolazi jednom tjedno brodovima od 270 – 300 metara, ali duplo manjeg kapaciteta.

Nekakav interval dolazaka je većinom svakih sedam dana između brodova istog saveza. No ima i iznimaka.
Jedna takva će se dogoditi početkom iduće godine. Naime, u najavi za kontejnerski terminal na Brajdici (AGCT) su dvije Maerskove matice, koje će stići u samo dva dana, što nije uobičajena situacija. 2. siječnja u Rijeku će stići MAERSK HANGZHOU, a već 4. siječnja MAERSK HOUSTON.

Uobičajeno brodovi ovog saveza po dolasku u Sredozemlje prvo idu u Haifu u Izrael, zatim slijedi Koper, Trst, Rijeka pa opet Trst. Ovaj put će MAERSK HANGZHOU za prvu luku ticanja imati Rijeku, a tek onda ići u Koper pa u Trst, što objašnjava zbog čega će dva ultravelika kontejnerska broda (ULCV) 2M saveza u samo dva dana biti u Rijeci.

Maersk Hangzhou

Dok će prvi imati neuobičajen raspored ticanja, drugog, MAERSK HOUSTON, očekuje uobičajen raspored s dolaskom u Koper, Trst, a zatim u Rijeku te uz povratak u Trst.

Maersk Houston