Karta Kretanja brodova u realnom vremenu!

U Rijeku će od svibnja stizati kapacitetom još veći kontejnerski brodovi

Kontejnerski giganti Maersk i MSC, koji na tržištu zajedno nastupaju pod imenom 2M alijanca od svibnja spremaju novosti na svom redovitom servisu kojim povezuju Daleki istok sa sjevernim Jadranom.

Tako će postojeći brodovi kapaciteta oko 13.000 TEU i dužine 366 metara biti zamijenjeni novijim, nešto kraćim brodovima, ali još većeg kapaciteta.

Prvi bi u Rijeku 11. svibnja trebao stići brod “Maersk Hamburg” kapaciteta oko 15.000 TEU, dužine 353, a širine 54 metra. Riječ je o novogradnji iz 2018. godine.



“Maersk Havana” stiže tjedan poslije. Kapacitetom i dimenzijama slična je prehodniku, ali je izgrađena ove godine.

25. svibnja u najavi je “Maersk Herrera”, izgrađen 2018. godine, a ovako je izgledalo njegovo prvo putovanje.

“MSC Sonia” će 1. lipnja samo nakratko prekinuti mimohod Maerskovih novogradnji, jer se po svemu razlikuje od gore navedenih brodova. Izgrađena je 2010. godine, a iako je duža 10-ak metara, može smjestiti manje TEU, što samo pokazuje kakva je optimizacija najnovijih Maerskovih brodova.

“Maersk Hidalgo” 15. lipnja stići će u Rijeku. Nešto je stariji od ostalih Maerskovih brodova u rotaciji (2017.), a kapacitetom identičan kao “Maersk Hamburg”.

Novi brodovi još su veći poticaj rastu i razvoju kontejnerskog terminala na Brajdici kao i ubrzavanju planiranih investicija kako bi se što spremnije odgovorilo na zahtjeve novih brodova.

Za sada brodova do 400 metara nema u najavi, no ne znači da iz velikog brodarskog saveza ne spremaju iznenađenja.