Maersk Hangzhou prva matica cijelom dužinom vezana na Brajdicu, RMG-i dobili "bijeli šum"

Izvijestili smo krajem listopada kako je na kontejnerskom terminalu na Brajdici (Adriatic Gate Container Terminal), kojim upravlja tvrtka Jadranska vrata završeno produbljivanje južnog veza, nakon čega je omogućeno najvećim kontejnerskim brodovima koji dolaze u Rijeku vezanje punom dužinom na južni vez Kostrenskog pristaništa.

Prvi brod koji se punom dužinom vezao na Brajdicu je kontejnerska matica “Maersk Hangzhou”, koja je prva “testirala” nove bitve, čime je prestala potreba za bovom ispred istočnog dijela terminala, koja je do sada služila za pomoć kod vezivanja matica. Sada na terminalu istovremeno mogu biti dva feedera ili feeder i matica.

Foto: BuR

Sada na terminalu istovremeno mogu biti dva feedera ili feeder i matica.

Iz Jadranskih vrata informirali su nas o investiciji u tihi alarm za RMG dizalice, tzv. “bijeli šum”. Alarmi s bijelim šumom emitiraju mekši, lokalizirani zvuk koji podsjeća na blag zvuk šištanja, umjesto oštrih zvučnih signala tradicionalnih alarma. Ovaj usmjereni zvuk fokusiran je na područje neposredno oko dizalice, čime se smanjuje širenje buke izvan granica terminala. Dodatno, alarmi automatski prilagođavaju svoju glasnoću ovisno o dobu dana i razini buke u okolini, osiguravajući tiši rad noću i smanjujući smetnje za obližnje stanovnike.

Kako ističu u AGCT-u, ove dizalice, koje su odabrane upravo zbog svoje blizine stambenim područjima, sada su opremljene naprednim alarmnim sustavom koji smanjuje zagađenje bukom.

Vođen pozitivnim iskustvima instalacije ovog sustava na prethodne dvije dizalice, AGCT namjerava u dogledom roku zamijeniti postojeće alarmne sustave s novim sustavom koji emitira bijeli šum i na ostalim dizalicama na terminalu, a sve u cilju smanjenja generiranja buke i negativnog utjecaja na okolinu, stoji u objavi za medije koju smo dobili.

Foto: AGCT

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)