Nakon četiri godine, projekt produbljenja morskog dna na južnom vezu kontejnerskog terminala Brajdica, kojim upravlja tvrtka Jadranska vrata, priveden je kraju.
Vrijedan 17,4 milijuna eura, projekt Lučke uprave Rijeka financiran je iz europskog fonda CEF, čime je u zoni zahvata od 100 metara omogućena dubina od 16,5 metara. Cijelom svojom dužinom na južnom vezu sada je postignuta dubina od 14,88 metara, čime je omogućeno velikim maticama od preko 350 metara vezanje u punoj dužini terminala, čime prestaje potreba za korištenjem bove na istočnoj strani.
Terminal sada može istovremeno primiti dva broda, poboljšavajući efikasnost, konkurentnost i produktivnost.
Tvrtka Jadranska vrata uložit će više od 35 milijuna dolara u nove STS dizalice super post-Panamax generacije te dvije RTG dizalice na hibridni pogon, koje trebaju stići krajem iduće godine, a Lučka uprava Rijeka ima u planu produbljenje zapadnog i istočnog dijela terminala na dubinu od 16,5 metara.
Odgovori